BRAINJUICE POLITIK
KUNDESERVICE
I forbindelse med enhver kundekontakt, er det vigtigt for BRAINJUICE at der er en god og vedvarende kontakt mellem os og den interesserede part, lige fra begyndelsen af en henvendelse, og frem til den sidste transaktion er veloverstået - og gerne efter.
Kommunikationen omkring rammer og events, der finder sted allerede før den praktiske afvikling, er med til at forventningsafstemme og sikre at alle parter (Bruger, Brain og Bureau) er tilfredse, og synes godt om aftalen. Det skaber en sammenhængende oplevelse hos vores kunder, og hjælper os med at sætte vores unikke kvalitetsstempel på oplevelserne.
​
BRAINJUICE stiler efter at have et højt serviceniveau. Vi er altid nysgerrige efter at forbedre vores organisation, og derfor er man som kunde også altid velkommen til at komme med ris, ros og forslag til forandringer. Vi er konstant i udvikling og bevægelse, så derfor er alt feedback ikke blot eftertragtet - det er også ganske nødvendigt.
​
Derudover er BRAINJUICE meget fokuseret på også selv at have en god oplevelse, i forbindelse med vores interaktioner med andre mennesker; Vi ønsker at vores kunder skal nyde deres tid med os og vores spændende talenter, men det er også vigtigt at vi selv nyder rejsen. Dette gør vi, når vi mærker at vi er i god kontakt med vores klienter, når vi ser at de har en fantastisk og tankevækkende oplevelse, og når vores talenter nyder deres funktion i forbindelse med deres indsats.
PRIVATLIV & SIKKERHED
Hos BRAINJUICE er der en informationsklausul på plads, som sikrer at vores kunders data ikke opbevares i længere tid end højest nødvendigt. Som udgangspunkt behøver vi ikke ret mange oplysninger om vores kunder - hovedsageligt blot kontaktoplysninger.
Vi sletter løbende alt kundedata på de opgaver/events m.m., som er afholdt, eller som aflyses. Der er ikke behov for personfølsomme oplysninger, så dem vil BRAINJUICE ikke opbevare.
Vi respekterer og værner desuden professionelt om vores talenters privatliv, og prioriterer at alt kontakt foregår igennem os som bureau, samt at aftaler sker igennem vores administration. Dette er med til at sikre korrekt forretningsmæssig kommunikation, og at alt feedback, forslag, idéer m.m. forløber igennem vores etablerede kommunikationskanaler.
SALG OG FORRETNING
BRAINJUICE udbyder mange forskellige oplevelser igennem vores samarbejdspartnere. Vi investerer i vores samarbejdspartnere via indsatser som eksempelvis læringsforløb, onboarding, kurser, hjælp til konceptudvikling og markedsføring. Vores råmateriale er de atypiske og innovative sind, der er en del af vores team. Vores produkt er de idéer, superkræfter og eventyr, der udspringer fra disse sind.
​​
Når en af vores teammedlemmer bliver booket til at eksekvere et koncept, så skaber/sikrer BRAINJUICE rammerne, således at der er et professionelt agentur i ryggen af vedkommende. På denne måde er man sikret nogle grundlæggende retningslinjer og organisatoriske rettigheder i forbindelse med sit virke, og så bliver det nemt at koncentrere sig om at gøre det man er god til - til glæde for andre.
​​
Alt salg foregår typisk igennem vores hjemmeside, via mail eller via direkte telefonisk kontakt.
BETALINGSMULIGHEDER
Det er muligt at betale online, via bookingsystemet på vores hjemmeside.
Vi byder på mange forskellige oplevelser, og priserne afhænger af tid, personale og omfanget af den service der efterspørges.
​
Det er også muligt at lave aftale omkring ratebetalinger. Dette sker typisk efter aftale, der etableres og defineres individuelt.